close

昨天聽到一首歌....聽到我覺得我耳朵是不是壞掉了=  =?

這兩首歌是一樣的嗎? 只是歌名跟歌詞不一樣 一 一?

Save your kisses for me(為我保留你的吻)

Show me how you miss me(讓我看見你是如何的思念我)

all so easily   My lovin(我的愛,這都是很容易的事啊)

Save your kisses for me(為我保留你的吻)

Cos I don't wanna be(因為我不想成為)

A summer love thing(你短暫的愛)「一個夏天愛的事情-意指很短暫」

the way of your touch is always heavenly(你的觸摸總是讓我覺得幸福無比)

and I love the way that you are loving me(我就是喜歡你這樣愛我的方式)

You wrapped me up in the color of your love(你用你愛的色彩將我包圍)

you must be an angel high from above(你一定是從天國來的天使)

How can I be sure that you won't go and what will be(我怎能確定你不會走而且會變的如何)

Save your kisses for me(為我保留你的吻)

Show me how you miss me(讓我看見你是如何的思念我)

all so easily -My lovin(我的愛,這都是很容易的事啊)

Save your kisses for me(為我保留你的吻)

Cos I don't want to be(因為我不想成為)

A Summer love thing(你短暫的愛)

Are you gonna be there when I need someone(當我需要你的時候,你會陪著我嗎?)

And will I be always just the only one(而我將會是那永遠的唯一嗎?)

I don't wanna have just another heartbreak(我不想要再心碎一次)

So tell me is your love true or a fake(所以..告訴我你的愛是真是假)

How can I be sure that you won't go and what will be(我怎能確定你不會走而且會變的如何)

Save your kisses for me(為我保留你的吻)

Show me how you miss me(讓我看見你是如何的思念我)

All so easily-My lovin(我的愛,這都是很容易的事啊)

Save your kisses for me(為我保留你的吻)

Cos I don't want to be(因為我不想成為)

A su! mmer love thing(你短暫的愛)

One kiss, One love, One word,(一個吻,一份愛,一句話)

one now and nothing more(ˊ只有現在沒有別的)

One night, one dream(一夜,一夢)

gonna save it save it for me(將為我保留)

((((((以下重覆....我懶的打了)))))))  

 

Let me show you the way(讓我告訴你)

It's a game that we play(這是一場愛情遊戲)

Or whether it did (不管是不是)

so easy(其實都很容易)

Let me show you the way(讓我告訴你)

Or just say what you say(或由你來決定)

So easily(就這麼容易)

The way of your touch is always heavenly(你的輕撫讓我宛如置身天堂)

And I love the way that you are loving me(我愛你就像你愛我一樣)

You wrapped me up in the colour of your love(你美妙的愛環繞著我)

You must be an angel high from above (你一定是天使,來自天國)

In the game of the heart (在這場心理遊戲中,你我心知肚明)

You know I know that you are mine(我們倆是命中注定在一起)

Let me show you the way(讓我告訴你)

It's a game that we play(這是一場愛情遊戲)

Or whether it did  (不管是不是)

so easy(其實都很容易)

Let me show you the way(讓我告訴你)

Or just say what you say(或由你來決定)

So easily(就這麼容易)

Are you gonna be there when I need someone(你可以隨傳隨到嗎)

And will I be always just the only one(我是你永遠的唯一嗎?)

I don't wanna have just another heartbreak(我不想再心痛一次了)

So tell me is your love true or a fake(所以告訴我你是來真的吧)

In the game of the heart (在這場心理遊戲中,你我心知肚明)

You know I know that you are mine(我們倆是命中注定在一起)

Let me show you the way(讓我告訴你)

(((((以下重覆,我累了.....=  =)


打到後面,我發現到原來歌詞是差不多的,結論就是(((((  一樣  )))) 嘛.....!!!!!

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈,我是ㄅㄔ瓜......































 


 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    瓜瓜 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()